16 de des. 2011

Imatges de la presentació del ‘Diccionari de sants històrics catalans’

Ahir dijous, a la Biblioteca Municipal de Manlleu, va tenir lloc la presentació del llibre Diccionari de sants històrics catalans editat per Farell. Acompanyaven l’autor i l’editor, l’alcalde Manlleu, Pere Prat i el regidor de Cultura i Educació, Àlex Garrido.


La sala de la biblioteca manlleuenca es va omplir amb una cinquantena de persones que van seguir atentament els parlaments i la presentació, en imatges, del llibre.

Personalment, agraeixo l’assistència de tots els presents així com la voluntat d’aquells que, per diversos motius, no van poder ser-hi i haurien volgut.


Així mateix, vull expressar el meu agraïment especial al grup de blocaires que han donat 'ales virtuals' a aquest llibre i que, ahir, també van tenir una molt digna representació a l'acte.

Ara, el Diccionari... ja pot caminar solet. Espero que ho faci per un bon camí. 


De nou, a totes i a tots, moltes gràcies.




8 comentaris:

Galderich ha dit...

Ep, d'això se'n diu ser ràpid en la crònica d'un acte que va estar d'allò més bé!

Tot un plaer ser a Manlleu participant de les vostres iniciatives culturals!

Puigmalet ha dit...

La meva va ser una presència virtual però l'important és que aviat tindré l'obra. Sort amb les vendes!

miqueldevic ha dit...

Felicitats per l'obra. Jo també hi vaig ser. Vas amenitzar una presentació amb una munió d'imatges de Sants que enamora. Recomano la seva lectura: amè,documentat, recreatiu i informatiu. Que tinguis sort amb les vendes i puguis signar uns quants llibres més.

Antoni ha dit...

Enhorabona, també, per la presentació. Em va saber greu no poder venir, ja t'ho vaig comentar.

Quan al llibre, que ara ja he llegit, felicitar-te també i com que coincideixo amb en Miqueldevic, no em repetiré.

Que en venguis molts!

Zerosetze ha dit...

¿I per a quan la segona part, la del Diccionari de sants catalans per tradició? Tothom que llegeixi aquest volum NECESSITARÀ seguir llegint aquestes històries divines que ens expliques. La presentació genial, vas convertir un diccionari en un tractat hagiogràfic documentat i il·lustrat. Felicitats!

Joan Arimany Juventeny ha dit...

Hola a tothom,
Moltes gràcies per les vostres paraules. Ara em cal que agrair-vos el suport i la vostra presència a l'acte, pels que vàreu venir, i la voluntat i els bons desitjos dels que no ho vàreu poder fer.
El segon llibre encara es farà esperar. Cal veure, amb la prespectiva del temps, com va aquest primer volum.

Xavier Sánchez ha dit...

Felicitats per aquesta obra! Ja tinc ganes de trobar-la en una llibreria!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Joan,

Ahir em van fer arribar el teu llibre dedicat.

Moltes gràcies per la dedicatòria i per la teca de lectura i informació ben documentada que ens forneixes.